2 Ekim 2010 Cumartesi

AYŞENUR YAVRUOĞLU, AMELİYAT OLDU

Giresun Üniversitesi Öğrencisi Ayşenur YAVRUOĞLU, Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Bölümünde bugün ameliyat oldu.


Giresun Üniversitesi Şebinkarahisar Meslek Yüksek Okulu Öğrencisi, Trabzon Akçaabat Doğanköy Beldesinden olan Ayşenur YAVRUOĞLU, bugün Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Bölümünde sol karın bölgesinde oluşan bezmoid tümörün alınması için saat 08.00’de ameliyata alındı.


Ameliyat, Rize Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi ve Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Klinik Şefi Op. Prof. Dr. Erhan Reis, Op. Dr. Ali Güner ve Op. Dr. Gültekin Hos ve ekibi tarafından başarılı bir ameliyat gerçekleştirildi.


Saat 13.00 civarında ameliyattan çıkan Ayşenur’un durumu iyiye gitmektedir. Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Bölümü 2. Kat, 235 no.da yatan Ayşenur’un ailesi, akraba, arkadaş ve sevenleri kendisini yalnız bırakmadı. Doktorların müsaade etmemesine rağmen durumdan haberdar olabilmek için ta uzaklardan sürüp Ayşenur’u bakmaya geldiler.


İnşallah Ayşenur çarçabuk iyileşerek, çok sevdiği okuluna en kısa zamanda başlayabilecek. Kendisine Allah’tan acil şifalar diliyoruz.


Bilgi almak için:


Hüseyin Yavruoğlu- 0536 8763622




HABER ve FOTOĞRAF: Muhammet YAVRUOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder