1 Haziran 2011 Çarşamba

“TRABZON BÜYÜK ŞEHİR OLACAK”


Başbakan Recep Recep Tayyip Erdoğan 31.05.2011 Salı günü Trabzon Atapark’ta yaptığı miting konuşmasında seçimden sonra en yakın zamanda Trabzon’un Büyükşehir olacağı müjdesini verdi.



“İSTANBUL NASILSA TRABZON’DA ÖYLE OLACAK"


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan olaylı Hopa mitingi sonrası geldiği Trabzon’da iki saat gecikmeli olarak çıktığı kürsüden önemli açıklamalar yaptı. Erdoğan’ın konuşması öncesi ise bir grup Trabzonspor taraftarı protesto gösterileri yaptı.


Başbakan Tayyip Erdoğan’ın Trabzon mitingindeki en dikkat çeken açıklaması Trabzon’un seçim sonrası Büyükşehir olmasıyla ilgili oldu. Erdoğan Trabzon’un büyükşehir kapsamına alınmasıyla ilgili yaptığı açıklamada, ”İstanbul’un nasıl imkânları varsa. İstanbul nasıl büyük şehir imkânlarından faydalanıyorsa aynen Trabzon’da bu imkânlardan yararlanacak” dedi.


Erdoğan yaptığı açıklamada, "Ben Fenerbahçeliyim diye Fenerbahçe'yi şampiyon yapmışım. Benim damadım Trabzonsporlu, torunlarım Trabzonsporlu. Eşim Beşiktaşlı. Ben şimdi eşimi mi boşayayım. Ben bu kadar kudretliydim de memleketimin takımı niye Süper Lig'e çıkartamadım. Rizespor çıkamadı, Orduspor çıktı. Doğduğum yer olan Kasımpaşa küme düştü. Böyle bir saçmalık olabilir mi? Herkes bir takım tutar. Ben de küçüklükten beri Fenerbahçeliyim" dedi.


Trabzonlular ile kendisinin arasını açmaya çalışanlara 12 Haziran'a cevap vereceklerini kaydeden Erdoğan, "Günlerdir futbol üzerinden bir siyaset. Siz Trabzon'a ve Trabzonspor'a ne yaptınız onu anlatın. Biz kısa sürede uluslararası iki tesis kazandıracağız" dedi.


Seçimler yaklaşırken birilerinin 'Trabzonspor kaybetsin' diye ellerini ovuşturduğunu ileri süren Başbakan, sözlerine şöyle devam etti:


“Hiç kimse benimle Trabzon ve Trabzonspor'un arasına giremez. Ben Trabzonspor tesislerini üç kez gezdim, Fenerbahçe'ye hiç gitmedim. Fenerbahçe kaptanı Alex gelmiş beni ziyaret etmiş. Ben bu ülkenin başbakan’ıyım. Bir hafta sonra Trabzonspor Başkanı geldi onunla da görüştük. Avni Aker, Şampiyonlar Ligi oynanmasına müsait değil. Peki dedik Ne lazım. 65 trilyon lazım. Tamam dedik, Avni Aker restore edilecek ve oynanacak.”


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, konuşmasında Trabzonlulara hızlı tren müjdesini de verdi.


“TRABZON’A HIZLI TREN GELECEK”


"Trabzon’da tanjant yollarından sonra Trabzon’da benim en çok beklediğim şey şu idi biz TOKİ olarak 500 bin konut yapıyoruz ve bunların tamamı bitti. Bugün Zağnos Vadisi, Tabakhane ve Trabzon'un yaşam statüsünü kazanacak Kanuni Bulvarını sizlere kavuşturacağız. Hızlı tren en kısa zamanda Trabzon’a geliyor. Biz Akyazı'nın su an dolgusunu başlattık. Yaklaşık 40 bin kişilik stadı hizmetinize sunacağız tabi bu stad ile sınırlı kalmayacak çevresinde otel ve otogar olacak.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder