9 Haziran 2011 Perşembe

AK PARTİ TRABZON 6. SIRA MİLLETVEKİLİ ADAYI CORA, SEÇİLECEĞİNDEN EMİN..."


Trabzon’u adım adım gezen, seçmenlerle birebir görüşen ve çok iyi intibalar alan 6 vekil kontenjanlı Trabzon’da AK Parti Trabzon 6. Sıra Milletvekili adayı CORA: "En az diğer İddialı partilerin 1. Sıra adayları kadar şansım var... Biz önceki oyumuzu alırsak, zaten 6-0 yapıyoruz" dedi.



Ak Parti Trabzon Milletvekili Adayı Av. Salih Cora, Şalpazarı İlçesine bağlı Sayvançatak ve Gökçeköy-Tatlıçukur'da seçmenlerle buluştu.


Geyikli Beldesi Belediye Başkanı Muzaffer Türkmen, Ak Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Yusuf Yılmaz, İl Genel Meclisi Üyesi Murat Yılmaz ve Merkez İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Birgül Yılmaz'ın da katıldığı seçim gezisinde seçmenlere, Ak Parti İktidarı döneminde eğitimden sağlığa, ulaşımdan iletişime, spordan tarım ve hayvancılığa her alanda yapılan hizmetlerden bahseden Av. Salih Cora, "Ben sizin vekilinizim. Beni Meclise gönderin" dedi.


Seçilmesinin o kadar zor olmadığını anlatan Av. Cora şunları söyledi:


"2007 Seçimlerinde Trabzon`da 235 bin oy almıştık. Seçmen sayısı ve vekil sayısı düştü. Biz aynı oyumuzu alırsak zaten 6-0 yapıyoruz. Burada şunu söyleyebilirim: Diğer partilerin birinci sıra adaylarının ne kadar şansları varsa benim de o kadar şansım var. Daha az oy alırsak olan bana olacak. Ben seçilemeyeceğim" dedi.


Sayvançatak Köyü'nde seçmenlerden büyük ilgi gören Av. Salih Cora, Gökçeköy-Tatlıçukur'da ise vatandaşların hizmet almada yaşadıkları sıkıntılardan yakınmalarını dinledi.

Önceki Ak Parti İlçe Yönetiminin hiç bir sorunlarının çözümünde kendilerine yardımcı olmadığını kaydeden köylüler, "Elektrik, yol ve sağlık sorunlarımız var. Hepimiz Ak Parti`ye oy vermiştik ama mağduriyetimiz devam ediyor" diye konuştular.


Gökçeköy Muhtarı Turan Köse'nin ağzından köyün sorunlarını dinleyen Ak Parti Trabzon Milletvekili Adayı Av. Salih Cora,


"Sizlerden Partimize güvenmenizi ve bizi yine desteklemenizi istiyorum. İçinizden biri olarak, hemen şu dağın arkasındaki bir kardeşiniz olarak size bütün sorunlarınızın çözümü konusunda yardımcı olacağıma söz veriyorum" diyerek, vatandaşların yüreğine su serpti.


Kaynak: www.takagazete.com - 09.06.2011 08:41:09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder