1 Haziran 2011 Çarşamba

“BENİM HALKIMIN ETNOLOJİK ELBİSELERİ VE DANSLARI” ULUSLAR ARASI RESİM SERGİSİ AÇILDI


“Benim Halkımın Etnolojik Elbiseleri ve Dansları” Uluslar Arası Resim Sergisi Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Sanat Galerisinde Açıldı.



Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Özel Trabzon Ata Eğitim Kurumları ortaklaşa açtıkları, “Benim Halkımın Etnolojik Elbiseleri ve Dansları” (The Gallery Of Young People’s Art Works Celje) konulu uluslar arası Resim Sergisi; Trabzon Merkez Ortahisar Mahallesinde bulunan Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürlüğüne ait Kültür ve Sanat Galerisinde 30 Mayıs 2011 Pazartesi günü açıldı.


Sergide birçok ülke okullarında öğrenim gören öğrencilere ait resimler yer aldı. Sergi; 10 Haziran 2011 Cuma günü mesai bitimine kadar açık kalacak.


T.H.A-31.05.2011 Salı

BAZI FOTOĞRAFLAR
















FOTO: M. YAVRUOĞLU-31.05.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder