1 Haziran 2011 Çarşamba

CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU’NDAN YILSONU ETKİNLİĞİ



Trabzon Cumhuriyet İlköğretim Okulu yılsonu etkinliği kapsamında Devlet Tiyatrosu Haluk Ongan sahnesinde bir gösteri sergilendi.



Gösteriye Cumhuriyet İlköğretim Okulu Müdürü M. Cemal Kalyoncu, Okul Aile Birliği Başkanı Muazzez Peker, öğrenciler ve öğrencilerin velileri katıldı.



2010-2011 eğitim öğretim yılı boyunca okulda yapılan sosyal ve kültürel faaliyetlerin sonucunda 17 öğrencinin görev aldığı birbirinden güzel şiirler müzik eşliğinde seslendirildi.



Müzik dinletisinin ardından Fakir Baykal’ın yazdığı oyunda toplam 18 öğrenci rol aldığı, Sakarca adlı oyunu büyük bir başarıyla izleyicilerine sahneleyen öğrenciler izleyicilerden büyük alkış aldı.


Gecede görev alan öğretmen ve öğrenciler okul müdürü M. Cemal Kalyoncu tarafından ödüllendirildi. VB-01.06.2011-Çrş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder