17 Haziran 2011 Cuma

KARNE TATİLİ BUGÜN BAŞLADI!


Bugün bütün Türkiye’de İlk ve ortaöğretim öğrencileri; yaklaşık 3 ay kadar sürecek olan yaz tatiline çıktılar.


İlköğretim ve Ortaöğretim Okullarındaki yaklaşık 16 milyon öğrenci, bugün karne aldı.

Yurt genelinde olduğu gibi Trabzon'da da ilk ve ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören 155 bin 742 öğrenci karne alarak 3 aylık yaz tatiline girdi.

Öğrenciler, 180 iş günü ve yaklaşık 8 ay süren eğitim-öğretim yılı maratonunun yorgunluğunu, 3 ay kadar sürecek olan yaz tatilinde atacaklar.

2010-2011 eğitim-öğretim yılı 20 Eylül 2010'da başlamış, öğrenciler 28 Ocak-14 Şubat 2011 tarihleri arasında yarıyıl tatili yapmıştı.

Okullarına giderek karnelerini almak için sabırsızlıkla bekleyen öğrencilerin, heyecanları gözlerinden okundu. Okullarından mezun olan öğrencilerin ise arkadaşlarından ayrılacak olmaları onları üzdü.

9 bin 448 öğretmenin görev yaptığı Trabzon ilinde 491 eğitim kurumunda yapılan törenle öğrenciler karnelerini alarak bir dahaki eğitim-öğretim dönemine kadar okuldaki eğitimlerine ara verdi. Okullarda ise okul müdürleri ve öğretmenler, öğrenciler ve velilere öğrenci karnelerinin kötü olması halinde, öğrencilere karşı yapıcı bir üslup kullanmaları gerektiğinin vurgusu yapıldı.  

2011-12 Eğitim ve Öğretim Yılı; 19 Eylül 2011 Pazartesi günü başlayacak.

Okula yeni başlayacak anaokulu ve ilköğretim birinci sınıf öğrencileri; 12-16 Eylül 2011 tarihleri arasında “uyum programı”na alınacaklar.

THA-17.06.2011 Cuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder