20 Mayıs 2011 Cuma

AKÇAABAT OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ŞENLİKLERİ DEVAM EDİYOR


Akçaabat Milli Eğitim Müdürlüğünce 01-31 Mayıs 2011 tarihleri arasında Akçaabat Atatürk Parkı’nda başlatılan “Akçaabat Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri” sürüyor.



“Akçaabat Okul Öncesi Eğitim Şenlikleri” hakkında bir açılama yapan Akçaabat İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Salih Köse:


“Bugün Akçaabat’ta 23 Nisan Anaokulu, Akçaabat Anaokulu, Yaylacık Anaokulu, Zübeyde hanım Anaokulu, Söğütlü Anaokulu, Yıldızlı Anaokulu, Yıldızlı Gökkuşağı Anaokulu ve Doğanköy Anaokulu olmak üzere sekiz resmi anaokulu ve ilköğretim okulunda ana sınıflarında 2600 okul öncesi öğrencisi eğitim görmektedir.


Okul öncesinde eğitim gören öğrencilerimiz, öğrendiklerini, Mayıs ayı içerisinde bir şenlik içinde siz büyüklerin beğenisine sunacaklardır. Onlara bir gülücüğünüz, bir alkışınız, bir tebessümünüz güven verecektir. Çünkü onlar yarınlara meyve verecek rengârenk çiçeklerdir.


Toplumun güzelliğini isteyenler gelin bu çocuklarımızı bu şenlikler içinde yalnız bırakmayalım. Şenliğimiz şen olsun. Tüm çocuklarımıza, bu güzellikleri hazırlayan tüm öğretmen, yönetici ve ailelere teşekkür eder, şenliğimizin güzellikler içinde geçmesini dilerim” dedi.



Akçaabat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün 01 - 31 Mayıs Arasında organize ettiği eğitim şenliği etkinlikleri;


"Küçük Eller Resim Yapıyor" – 05.05.2011 Perşembe saat 10.00


"Çocuk Gözüyle Dünya" Fotoğraf Sergisi 13.05.2011 Cuma saat 13.00


"Turizmin minik elçileri" 17.05.2011 Salı saat 12.00-1400


"Okul öncesi eğitim” Tanıtım Gösterimi 18.05.2011 Çarşamba saat 17.00 Atatürk Parkı


"Babamla uçurtma uçuruyorum" Şenliği 21.05.2011 Cumartesi saat 11.00 Sivri Tepe


"Okul öncesi eğitim festivali" 28.05.2011 Cumartesi saat 14.00 Festival alanı.


HABER-FOTO: TRABZON HABER AJANSI – 18.05.2011 Çarşamba


OKUL ÖNCESİ ŞENLİKLERDEN BAZI FOTOĞRAFLAR











FOTOĞRAFLAR: Muhammet YAVRUOĞLU-18.05.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder