1 Aralık 2010 Çarşamba

90/4 Tertip Asker Olarak, Bugün Birliğine Teslim Olmak Üzere Yolcu Ettiğimiz Genel Yayın Yönetmenimiz Mustafa Türkyılmaz, Bir VEDA MESAJI Yayınlayarak; “VATAN’A HİZMET İÇİN GİDİYORUM...” dedi.


Bugün(30.11.2010 Salı) Akçaabat Askerlik Şubesinden askere sevk evraklarını alan 90/4. tertip asker adayları Doğanköy Beldesinden aileler, akrabalar ve arkadaşların katılımı ile Saat 13.00’de Akçaabat Otogarında toplandılar. Otogarda büyük kalabalık birikti.


Askere gidecekler arasında Muzura.Net Genel Yayın Yönetmenimiz Mustafa Türkyılmaz da vardı. Mustafa Türkyılmaz, ailesi, akraba ve arkadaşlarıyla vedalaştıktan sonra sata 13.30’da bir seyahat firmasına ait otobüs ile Çanakkale’deki acemi birliğine hareket etti. Otobuse bininceye kadar soğukkanlılığını koruyan yönetmenimiz, otobüse bindikten sonra son kez kendisini uğurlayanlar arasına indirilince artık daha fazla ağlayanlara dayanamadı ve gözleri buğulandı. Çok duygulu anlar yaşandı. Ve otobüs asker Mustafa’yı da alarak, yola koyuldu. Uğurlar olsun kahraman askerim, genç fidanlarım. Uğurlar olsun Mustafa… Allah’ın izniyle hayırlısı ile gidin, hayırlısı ile gelin… Gönlümüz, aklımız hep sizinle… Vatan sizlere emanet Mustafa… Yolunuz açık, Yüce Allah yardımcınız olsun. Allah’a emanet olunuz can askerlerim.


Evet, Mustafa Türkyılmaz’dan Sevgili izleyicilerimize mesaj var. Şimdiden sizlere özlem duyuyor Mustafa…


“Muzura.Net” Sitemizin Genel Yayın Yönetmeni Mustafa Türkyılmaz’ın Vatani Görevini yapmak Üzere Askere Gitmesi Nedeniyle yayınladığı VEDA MESAJI…




SEVGİLİ MUZURA.NET ZİYARETÇİLERİ....

Yaklaşık 2 yıldır Muzura.Net’te sizlerleyim. Eee.. Vakit geldi, şimdi vatan borcunu ödeme zamanı. Pek çok arkadaşım gibi ben de 15 aylık vatana hizmet için askere er olarak, gidiyorum. Acemi birliğim; Çanakkale 116. Jandarma Er Eğitim Alay Komutanlığı…


Sitemiz sayesinde çok insan tanıdım, çok kişi de bu arada beni tanımış oldu. Bazen iyi bazen de olumsuz anılar yaşadım. Ama olumlu yanları hep ağırlıktaydı. Ama gerçekten her şey çok güzeldi. Sizler hizmetin en iyisine layıksınız. Eğer sitemiz bugün kurulacak olsaydı, hiç düşünmez yine sizlere hizmet için yine kurardım.


Size hizmet yolunda bana en çok destek olan Arslan Yavruoğlu, Soner Tutkun, Muhammet Yavruoğlu, Özden Atmaca, Celal Atmaca, Belde Muhtarımız Bitti Yazıcı, Mehmet Birinci ve diğer yazar ve çizer büyüklerim ve fedakâr arkadaşlarıma ve siz saygıdeğer vatandaşlarımıza teşekkürü bir borç bilirim.


İnşallah, askerden sağ salim gelir, yine beldeme hizmet etmeye devam ederim. Sizlerle daha çok paylaşacak şeyler var. Fakat sizlerden ayrılığım daha fazla hüzünlü olmasın diye sözü uzatmak istemiyorum.


Ben askerde iken ‘Muzura.Net’ Sitemizi güvenli ellere teslim ediyorum. Haber-Yayın koordinatörümüz Muhammet Yavruoğlu ve Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlumuz Soner Tutkun, sitemizde yazı yazan değerli yazarlarımız ve her zaman olduğu gibi genel haberlerde gönüllü muhabirimiz; Mehmet Birinci ve beldemiz ile ilgili haberlerde ise Baki Sebetçi ve Hasan Sebetçi’nin hizmetlerinin devamını bekliyorum


Değerli büyüklerim, arkadaşlarım ve küçüklerim, beldemin güzel insanları, gurbet kahrını çeken, ta uzaklarda beldeme ve Karadeniz’ime hasret kalan değerli izleyicilerim, “Vatan’a Hizmet İçin Gidiyorum...” lütfen hakkınızı helal ediniz, benim de eğer hakkım varsa hepsi helal olsun. İnşallah askerliğimin bitiminde tekrar buluşuruz.


Sevgi ve Saygılarımla…


Mustafa Türkyılmaz
Muzura.Net Genel Yayın Yönetmeni














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder