16 Aralık 2010 Perşembe

Vali Kızılcık’a TS Onur Üyesi Belgesi


Trabzonspor kulüp başkanı Sadri Şener, Divan Kurulu Başkanı Ali Özbak, As Başkan hasan Yener, Yönetim Kurulu üyeleri Mehmet Tunç ile Coşkun Çebi Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık’ı makamında ziyaret edip Onur Üyelik Belgesini takdim ettiler.



Takdim töreninde bir konuşma yapan Divan Kurulu Başkanı Ali Özbak:


”Trabzonspor camiası olarak kulübümüze üstün hizmetleri olan devlet büyüklerimizi kulübümüzün onur üyesi olarak kaydetme geleneğimizin gereği sayın Vali’mize Onur Üyelik Belgesini haırladık ve takdim ediyoruz” dedi.



Onur Belgesi Kulüp Başkanı Sadri Şener tarafından takdim edildi.


Vali Kızılcık da; “Trabzonspor gibi geçmişi başarılarla dolu olan bir kulübün onur üyeliğine layık görülmem beni son derece memnun etmiştir. Bu belgeyi hayatım boyunca gururla saklayacağım” dedi.



Vali ayrıca Trabzonspor’un bu sezon sonundaki şampiyonluğunu da hep birlikte kutlama temennisinde bulundu. (V.B.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder